Το έργο JOUREDIS είναι μια πρωτοβουλία από άτομα δραστήρια στον τομέα της επικοινωνίας και της δημόσιας υγείας.
Η Δρ Ελένη Α. Κύζα είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στην Κοινωνία της Πληροφορίας στο Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου, όπου συντονίζει την ερευνητική ομάδα «Νέα Μέσα, Νόηση και Μάθηση» (https://mcl.cut.ac.cy). H Δρ Κύζα ολοκλήρωσε τις διδακτορικές της σπουδές στο πρόγραμμα Learning Sciences του Northwestern University με ειδίκευση στη γνωστική επιστήμη. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου (Ed.M.) από το πρόγραμμα «Τεχνολογία στην Εκπαίδευση» από το Harvard Graduate School of Education, Πτυχίου στην Εκπαίδευση (B.Sc. in Εducation, summa cum laude) με ειδίκευση στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία από το Boston University, και Δίπλωμα Δασκάλας από την Παιδαγωγική Ακαδημία Κύπρου. Οι σπουδές της στο προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο χρηματοδοτήθηκαν από δύο υποτροφίες CASP (Cyprus America Scholarship Program) μέσω του Fulbright Commission. Η έρευνά της εξετάζει την τεχνολογικά-διαμεσολαβημένη μάθηση με διερώτηση σε τυπικά και άτυπα περιβάλλοντα. Στο πλαίσιο του ερευνητικού προγράμματος Co-Inform (https://www.coinform.eu), το οποίο χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μαζί με τους συνεργάτες της εξέτασε την καλλιέργεια του ψηφιακού γραμματισμού, με στόχο την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης στο διαδίκτυο. Είναι Επιμελήτρια (Editor-in-Chief) του επιστημονικού περιοδικού Instructional Science και Πρόεδρος του οργανισμού European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI). Διετέλεσε επίσης πρόεδρος του διεθνούς οργανισμού International Society of the Learning Sciences (ISLS). Η Δρ Κύζα είναι μέλος της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την αντιμετώπιση της Παραπληροφόρησης και την Προώθηση του Ψηφιακού Γραμματισμού μέσω της Εκπαίδευσης.
Η Χριστιάνα Βάρδα είναι ιδρύτρια του μη-κερδοσκοπικού οργανισμού Media What, που έχει ως στόχο την προώθηση της παιδείας για τα μέσα μέσω συμμετοχικών δραστηριοτήτων παραγωγής πολυμέσων που ενδυναμώνουν τη φωνή της κοινότητας και καλλιεργούν την κριτική σκέψη. Είναι επίσης διδακτορική φοιτήτρια στο Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου, όπου και εργάζεται ως ερευνητική συνεργάτιδα. Έχει συνεργαστεί με την Δρ Κύζα στο ερευνητικό έργο Co-Inform, και είχε ενεργό ρόλο στην αξιολόγηση ψηφιακών εργαλείων αντιμετώπισης της παραπληροφόρησης. Η έρευνά της εστιάζει στην κατανόηση του ρόλου που διαδραματίζουν τα συναισθήματα κατά τη διάρκεια αξιολόγησης της πληροφορίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η κ. Βάρδα κατέχει Πτυχίο Δημοσιογραφίας και Πτυχίο Αγγλικής Λογοτεχνίας από το Pennsylvania State University, από όπου αποφοίτησε ως Schreyer’s Honors Scholar. Κατέχει επίσης μεταπτυχιακό στα Διαδραστικά Πολυμέσα από το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Οι σπουδές της στο προπτυχιακό επίπεδο χρηματοδοτήθηκαν από την υποτροφία CASP (Cyprus America Scholarship Program) μέσω του Fulbright Commission.
O Δρ Κώστας Χριστοφή είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο Διεθνές Ινστιτούτο Κύπρου για την Περιβαλλοντική και Δημόσια Υγεία στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου, και έχει διορισμό ως Επίκουρος Αναπληρωτής Καθηγητής Εργασιακής και Περιβαλλοντικής Υγείας στο Harvard T.H. Chan School of Public Health. Η ερευνητική του ομάδα έχει διερευνήσει θέματα όπως η παχυσαρκία και ο διαβήτης, και το κάπνισμα και υγεία. Σε συνεργασία με επιστήμονες του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ και εκπροσώπους του Υπουργείου Άμυνας της Κύπρου, η ομάδα του ξεκίνησε μια επιδημιολογική έρευνα για την υγεία νεαρών Κυπρίων ανδρών που υπηρετούν στις Κυπριακές ένοπλες δυνάμεις. Η ερευνητική ομάδα του Δρ Χριστοφή έχει επίσης συμμετάσχει σε αρκετές μελέτες σχετικά με τις συνήθειες καπνίσματος και τους καθοριστικούς παράγοντες στην Κύπρο. Πιο πρόσφατα, σε μια συνεργασία που περιλαμβάνει το Διεθνές Ινστιτούτο Κύπρου για την Περιβαλλοντική και Δημόσια Υγεία, τη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Χάρβαρντ και το Ινστιτούτο Διαβήτη Dasman στο Κουβέιτ, η ομάδα του Δρ Χριστοφή συνέβαλε στην συλλογή και ανάλυση δεδομένων από μια μεγάλη μελέτη εγκυμοσύνης-γέννας που αποσκοπεί στην εξέταση της επίδρασης της ενδομήτριας και της πρώιμης ζωής περιβαλλοντικής έκθεσης στην επακόλουθη ανάπτυξη χρόνιων ασθενειών όπως το διαβήτη. Οι σπουδές του στο προπτυχιακό επίπεδο χρηματοδοτήθηκαν από υποτροφία CASP (Cyprus America Scholarship Program) μέσω του Fulbright Commission.